ბათუმში AD BLACK SEA 2022 კრეატივის 2-დღიანი საერთაშორისო ფესტივალი დასრულდა. გამარჯვებულები გამოვლინდნენ სხვადასხვა ნომინაციაში. ფესტივალის გრანპრი JWT მეტრო-ს გადაეცა, ქართულმა კრეატიულმა სააგენტომ „ვინდფორსმა“ საუკეთესო ადგილობრივი სააგენტოს წოდება მიიღო, ოქრო გადაეცა Holy Motors-საც.
წინასწარ შერჩეული საერთაშორისო ჟიურის გადაწყვეტილებით, ოქრო, ვერცხლი და ბრინჯაო სხვადასხვანომინაციაში გადაეცათ უკრაინის, ყაზახეთის, ბულგარეთის და აზერბაიჯანის წარმომადგენლებს.
ფესტივალი ყოველწლიურად ქალაქ ბათუმში იმართება და რეკლამით და მარკეტინგით დაინტერესებულადამიანებს აერთიანებს. პროგრამა ერთნაირად საინტერესოა როგორც უკვე გამოცდილიპროფესიონალებისთვის, ასევე დამწყებებისა და სტუდენტებისთვის.
ორდღიანი პროგრამა სემინარებით, ვორკშოპებით, პანელური დისკუსიებით და საღამოს პროგრამით იყოდატვირთული.
ფესტივალი უკვე მეექვსე წელია იმართება და რეგიონში დიდი პოპულარობით სარგებლობს. მისი მიზანიამ პლატფორმის ირგვლივ შავი ზღვის აუზის ქვეყნების გაერთიანება, ერთმანეთისთვის ცოდნის დაგამოცდილების გაზიარება და რეგიონში საქართველოს როლის გაძლიერება იყო. წლიდან წლამდეფესტივალის მასშტაბის ზრდა ამ მიზნის წარმატებით განხორციელებისკენ მიუთითებს და რიგით მეექვსეფესტივალზე, ორწლიანი პანდემიური პაუზის მიუხედავად, ღონისძიებას სტუმრების რეკორდულირაოდენობა ესწრებოდა.
აღსანიშნავია ისიც, რომ ფესტივალის გუნდის გადაწყვეტილებით, AD BLACK SEA არ იღებდარუსულ და ბელარუსულ ნამუშევრებს და სტუმრებს.
განსაკუთრებული პირობით სარგებლობდნენ უკრაინელი კოლეგები. მათთვის კონკურსშიმონაწილეობა უფასო, ხოლო ფესტივალზე დასწრება ნახევარ ფასად იყო შესაძლებელი.
ფესტივალზე საერთო ჯამში 7 ქვეყნიდან 500-მდე ნამუშევარი იყო წარდგენილი. საკონკურსო 11 კატეგორია კი ასე გამოიყურებოდა:
ADVERTISING CAMPAIGNS
BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING
DESIGN & BRANDING
DIGITAL & MOBILE
DIGITAL & MOBILE craft
FILM
FILM CRAFT
MEDIA
OUT OF HOME
PRINT & PUBLISHING
CREATIVE EFFECTIVENESS
რაც შეეხება სასემინარო პროგრამას, ფესტივალზე სპიკერები მოწვეული იყვნენ დიდი ბრიტანეთიდან, ესპანეთიდან, გერმანიიდან, თურქეთიდან, აშშ-დან, პოლონეთიდან, უკრაინიდან და ა.შ. სტუმრებს შორისიყვნენ მაღალი დონის პროფესიონალები, რომლებიც საკუთარ ფასდაუდებელ გამოცდილებას და ცოდნასუზიარებდნენ დელეგატებს და განიხილავდნენ დარგისთვის აქტუალურ და მნიშვნელოვან თემებს.
ფესტივალზე ონლაინ ჩაერთო სარეკლამო ინდუსტრიის ერთ-ერთი ყველაზე ტიტულოვანი დადამსახურებული კრეატიული დირექტორიც Sir John Hegarty, რომლის წიგნიც წელს პირველადითარგმნა ქართულად, ფესტივალის დამფუძნებლის ინიციატიცით.
AD BLACK SEA 2022 პროფესიული ზეიმი და ერთგვარი გადატვირთვაა დარგის წარმომადგენლებისთვის. ორგანიზატორები იმედს იტოვებენ, რომ ორწლიან პაუზის შემდეგ დელეგატებს მომავალ წლამდესაკმარისი ემოციები და შთაგონება გადასცეს.
(R)