2021 წლის დასაწყისიდან 11 თვის განმავლობაში, ალდაგმა 17 ათასამდე ზარალი დაარეგულირა და მომხმარებლებს 50 მილიონამდე ლარი აუნაზღაურა. აქედან 4 მილიონი ლარი აგროდაზღვევის ფარგლებში მხოლოდ ფერმერებს აუნაზღაურდათ.
პოსტპანდემიური გამოწვევების მიუხედავად, ალდაგის წილი სხვადასხვა სეგმენტებში გაიზარდა.2021 წლისთვის, ალდაგი მთლიანი სადაზღვევობაზრის 29% ფლობს, აგროდაზღვევაში მისი წილი35%-ია, ავტოდაზღვევაში 27%, ხოლო ქონების დაზღვევაში 34%. ალდაგის პორტფელში 200,000 აქტიური პოლისია.
წლის განმავლობაში ალდაგის შეთავაზებებს შეემატა ინოვაციური სერვისები და პროდუქტები, მათშორის პირველი პერსონალური სადაზღვევო მომსახურება - პრიმო, რომელიც ახალი ბრენდისსახით არის წარმოდგენილი და განკუთვნილია მომხმარებლებისთვის, რომლებსაც სადაზღვევოკომპანიისგან სურთ პრემიუმ სერვისის მიღება, მათშორის პერსონალური მენეჯერის მომსახურება დაგანსხვავებული პირობები სადაზღვევო პროდუქტებზე.
ინოვაციურ პროდუქტებს შორის არის პირველი ციფრული ავტოდაზღვევა საქართველოში - backapp. მობილური აპლიკაცია, სადაც მსურველს სახლიდან გაუსვლელად, აპლიკაციის საშუალებით შეუძლია მანქანის დაზღვევა. სრულიად გაციფრულებული პროცესის გარდა, პროდუქტის უპირატესობა მდგომარეობს ტარიფის ინდივიდუალურად დაანგარიშების კონცეფციაში, რომლის მიხედვითაც დაზღვეული იხდის არა ფიქსირებულ თანხას, არამედიმდენს, რამდენსაც აპლიკაცია მანქანის ტარების შესაბამისად უანგარიშებს.
წლის განმავლობაში შეიქმნა არაერთი სხვაპროდუქტი, მათ შორის ინოვაციური - სიცოცხლისა და კრიტიკული დაავადებების დაზღვევა, რომელის ანალოგი საქართველოს სადაზღვევო ბაზარზე არმოიპოვება და გულისხმობს 16 მძიმე დაავადებიდან ერთ-ერთის დადასტურების შემთხვევაში მომხმარებლის ან მისი ოჯახის სოლიდურ ფინანსურ მხარდაჭერას.
“მიუხედავად იმისა, რომ პანდემიის გათვალისწინებით ინდუსტრიას საკმაოდ არამდგრად გარემოში უწევდა ოპერირება, შევძელით2021 ყოფილიყო ნაყოფიერი ჩვენი სტრატეგიული მიზნების მისაღწევად. აქტიურად გავაგრძელეთ დიჯიტალიზაციის პროცესი, დავამატეთ ახალი პროდუქტები და სერვისები და შევცვალეთ სადაზღვევო მომსახურების მიღების გამოცდილება ჩვენი ახალი მიდგომებისა და სტანდარტების შესაბამისად. შიდა კვლევის თანახმად, ალდაგში მიღებული გამოცდილებით მომხმარებლების 97% კმაყოფილია, რაც ჩვენთვის უმნიშვნელოვანესი მიღწევაა, ”- განაცხადა ალდაგის გენერალურმა დირექტორმა, გიორგი ბარათაშვილმა.
2021 წელს კომპანიამ შეცვალა მისია დამომხმარებელს გააცნო ახალი სლოგანი. მზად ხარნებისმიერი თავგადასავლისთვის, რომელიც წინ გელოდება - ეს არის ალდაგის ახალი მისია, რომელიც იმ ემოციურ სარგებელზე ამახვილებს ყურადღებას, რაც დაზღვევას ადამიანებისთვის მოაქვს.
(R)