კიდევ ერთმა საერთაშორისო სატრანსპორტო და ლოჯისტიკურმა კომპანიამ გადაწყვიტა ჩინეთიდან ევროპაში სარკინიგზო კონტეინერების საქართველოს გავლით ტრანსპორტირება.
დანიის სატრანსპორტო და ლოგისტიკური კომპანიების ჯგუფი A.P. Moller-Maersk-მა დაიწყო განახლებული სარკინიგზო მომსახურება, რომელიც აკავშირებს ჩინეთსა და ევროპას. ტვირთის გადაზიდვა განხორციელდება ყაზახეთის, აზერბაიჯანის, საქართველოსა და რუმინეთის ტერიტორიებით. კომპანიების ჯგუფის პრესსამსახურის ცნობით, სარკინიგზო ტვირთის მიწოდებისთვის დაახლოებით 40 დღეა საჭირო.
ჩინეთისა და ყაზახეთის საზღვარზე ხორგოს წერტილის გადაკვეთის შემდეგ, კონტეინერები სარკინიგზო გზით მიდიან ყაზახეთის სადგურ აქტაუში, სადაც ისინი გადაიტვირთება ბაქოსკენ მიმავალ ბარჟებზე. აზერბაიჯანის დედაქალაქიდან ისინი რკინიგზით მიეწოდება ფოთის პორტს ქართული ოპერატორის APM Terminals საშუალებით, სადაც იტვირთება ფიდერ გემებზე, რომლებიც მიემართებიან რუმინეთის პორტში კონსტანცაში, საიდანაც ტვირთი რკინიგზით მიეწოდება ევროპის სხვადასხვა წერტილში.
A.P. Moller-Maersk-მა ამ მარშრუტის შემუშავება ჯერ კიდევ მარტში დაიწყო და უკვე 2022 წლის აპრილში ჩაატარა ჩინეთიდან პირველი მატარებლის საპილოტე გაშვება, რომელიც ტრანსპორტირებდა საქონელს საავტომობილო ინდუსტრიისთვის, ასევე სამომხმარებლო საქონელს.
შეგახსენებთ, რომ თებერვლის ბოლოდან კომპანიების ჯგუფმა A.P. Moller-Maersk-მა შეაჩერა და მოგვიანებით შეწყვიტა განაცხადების მიღება რუსეთიდან.
A.P. Moller-Maersk არის მსოფლიოში ერთ-ერთი უმსხვილესი სატრანსპორტო და ლოგისტიკური კომპანია, რომელიც, მოიცავს ხაზოვან კონტეინერების გადამზიდველ Maersk Line-ს. ჯგუფი ოპერირებს ისეთ ბიზნეს სეგმენტებში, როგორიცაა საკონტეინერო გადაზიდვები, ლოჯისტიკა და ნავთობისა და გაზის ინდუსტრია.
haqqin.az