2022 წლის გაზაფხული-ზაფხულის სეზონის დასაწყისისთვის BOSS-ის ბრენდ მენეჯერებმა გადაწყვიტეს ფართომასშტაბიანი რებრენდინგი. მისი მიზანია შექმნას ახალი სტილი, რომელიც გამიზნული იქნება ახალგაზრდა აუდიტორიაზე. ცვლილებებს განიცდის კომპანიის ლოგოც: ექსპრესიული შრიფტი გამარტივდება, მაგრამ ამავდროულად გაძლიერება მისი ვიზუალური აღქმა.
BOSS-ი გადახედავს ბრენდის იდენტობის თითქმის ყველა ასპექტს: მთლიანი პროდუქტის დიზაინს, საცალო ვაჭრობას, ბუტიკის კონცეფციებს. ყოვლისმომცველი მარკეტინგი გახდება უფრო მარტივი და უმტკივნეულო. ერთი რამ უცვლელი დარჩება - შესანიშნავი ტანსაცმლის შექმნის სურვილი.
HUGO BOSS-ის მიზანია მნიშვნელოვნად, ნახტომისებურად გაზარდოს გაყიდვები და შევიდეს მსოფლიოს 100 უმსხვილესი კომპანიის სიაში 2025 წლისთვის. სწორედ რებრენდინგით დაიწყო ამ მიზნისკენ მიმავალი გზა.
რებრენდინგის ფარგლებში, BOSS-მა უკვე განაცხადა TikTok-ის ვარსკვლავ ჩაბი ლეიმთან მრავალწლიანი თანამშრომლობის დაწყება. გამოვა კაფსულების კოლექცია, რომელიც ბრენდის ისტორიაში ახალი ეპოქის სიმბოლოა. ახალი კოლექციის კამპანიას ჰქვია #BeYourOwnBoss. და Xabi Leim-ის გარდა, მასში ასევე იქნებიან ტოპ-მოდელები კენდალ ჯენერი, ჰეილი ბიბერი და ჯოან სმოლსი, რეპერი Future, სამხრეთ კორეელი მსახიობი ლი მინ ჰო, ბრიტანელი მოკრივე ენტონი ჯოშუა, იტალიელი ჩოგბურთელი მატეო ბერეტინი და გერმანელი მორბენალი ალის შმიდტი.
ავტორი: ბელა გელაშვილი