კონსორციუმი არ ექვემდებარება საერთაშორისო სანქციებს. ამის მიუხედავად, მას უკვე შეექმნა სირთულეები ევროპელ და ამერიკელ პარტნიორებთან ურთიერთობისას. კერძოდ, კასპიის მილსადენის კონსორციუმს ყაზახეთის ხელისუფლების დახმარება დასჭირდა აღჭურვილობის მიწოდებასთან დაკავშირებული პრობლემების გადასაჭრელად ევროკავშირთან, აშშ-სა და დიდ ბრიტანეთთან კონსულტაციების დროს. ამის შესახებ ყაზახური ნავთობისა და გაზის კომპანიის КазМунайГаз-ის ხელმძღვანელმა მაგზუმ მირზაგალიევმა განაცხადა.
კმკ-ს მილსადენი აკავშირებს ნავთობის საბადოებს დასავლეთ ყაზახეთში და რუსეთის საბადოებს კასპიის შელფზე საზღვაო ტერმინალთან ნოვოროსიისკში. მისი სიგრძეა 1511 კმ. ეს სისტემა ყაზახური ნავთობის საექსპორტო მთავარი მარშრუტია, რომელიც ყაზახეთის ნავთობის მოცულობის 80%-ზე მეტს შეადგენს, რომელიც მილსადენზე გადადის. 2022 წელს მილსადენმა გადაზიდა და გაიტანა 58,7 მილიონი ტონა ნავთობი, რაც 3,3%-ით ნაკლებია 2021 წელთან შედარებით.
კმკ-ს აქციონერები არიან: რუსეთის ფედერაცია (24% Транснефти-ს მენეჯმენტში, 7% ბალანსზე) - 31%, ყაზახეთი (წარმოდგენილია Казмунайгазом- 19% და Kazakhstan Pipeline Ventures LLC - 1,75%) - 20,75%, Chevron Caspian. Pipeline Consortium Company - 15%, LUKOIL International GmbH - 12,5%, Mobil Caspian Pipeline Company - 7,5%, Rosneft-Shell Caspian Ventures Limited - 7,5%, BG Overseas Holding Limited - 2%, Eni International N.A. ნ.ვ. - 2% და შპს Oryx Caspian Pipeline - 1,75%.