დიდ ბრიტანეთში მიწოდების ჯაჭვები შეფერხებას განიცდის ამ კვირაში, რადგან ინდუსტრიული მოქმედება ვრცელდება საზოგადოებრივი ტრანსპორტის ქსელიდან ქვეყნის ყველაზე დატვირთულ საკონტეინერო პორტამდე.
Unite კავშირის 1900-ზე მეტმა წევრმა კვირას ფელიქსსტოუში რვადღიანი გაფიცვა დაიწყო ანაზღაურებასთან დაკავშირებით დავის გამო. პორტი ახორციელებს დიდი ბრიტანეთის კონტეინერებით ვაჭრობის 40 პროცენტს, რაც წელიწადში 4 მილიონი კონტეინერის ექვივალენტია.
Russell Group, ანალიტიკურმა კომპანიამ, შეაფასა, რომ 800 მილიონი დოლარის ვაჭრობა შეიძლება დაზარალდეს. აღსანიშნავია, რომ ტანსაცმელი და ელექტრონიკა, სავარაუდოდ, ყველაზე მეტად დაზარალდება.
გაფიცვები Felixstowe-ში ხდება მგზავრებისთვის სამდღიანი შეფერხების შემდეგ, რადგან მოეწყო გაფიცვების კიდევ ერთი სერია, რამაც გავლენა მოახდინა რკინიგზაზე და ლონდონის საზოგადოებრივი ტრანსპორტის ქსელზე.
RMT-ისა და TSSA-ს წევრებმა შაბათს სამ დღეში მეორე 24-საათიანი გაფიცვა მოაწყვეს Network Rail-თან. FT-ის ინფორმაციით სერვისების დაახლოებით მეხუთედი მუშაობს.
Felixstowe-ს სამრეწველო აქციის შედეგად, Maersk-მა, მსოფლიოში სიდიდით მეორე საკონტეინერო გადაზიდვის ჯგუფმა, უკვე გადაიყვანა სამი ხომალდი პორტიდან სხვა ჩრდილოეთ ევროპის მიმართულებით და განაცხადა, რომ აკონტროლებს კიდევ 11 გემს, რომლებიც შეიძლება დაზარალდეს დარტყმის შედეგად.
მიუხედავად იმისა, რომ გათიშვა აუცილებლად დამრღვევი იქნება და გააძლიერებს მიწოდების ჯაჭვის არსებულ მდგომარეობას, ინდუსტრიის აღმასრულებლებმა განაცხადეს, რომ გაერთიანებული სამეფოს ლოგისტიკური ინდუსტრია უკიდურესად გამძლე იყო ბოლო ორი წლის განმავლობაში და რომ პრობლემები, სავარაუდოდ, მართვადი იქნებოდა.
ნატალი ჩეპმენი, ინდუსტრიული ორგანოს Logistics UK-ის აღმასრულებელმა დირექტორი, თქვა, რომ გაფიცვას ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ჰქონდეს შესამჩნევი გავლენა მომხმარებლებზე, რადგან ტვირთის უმეტესი ნაწილი, რომელიც ამარაგებს საცალო მოვაჭრეებს, მოძრაობს დოვერის პორტში.
ეს გამოიწვევს გარკვეულ გამოწვევებს, მაგრამ მიწოდების ჯაჭვი მიჩვეულია გამოწვევებთან გამკლავებას“, - თქვა მან. „რაც უფრო დიდხანს გაგრძელდება მოვლენები, მით უფრო სერიოზული შეიძლება იყოს ზემოქმედება. ”
Felixstowe-ი, რომელიც ფლობს ჰონგ კონგ კონგლომერატს CK Hutchison, მოუწოდებს მათ მიიღონ მისი შეთავაზება 7 პროცენტით გაზრდილი ხელფასის პლუს 500 ფუნტი ფულადი ბონუსი.
Unite-მა თქვა, რომ სამრეწველო ურთიერთობები უკვე დაძაბული იყო შარშან ხელფასების 1,8 პროცენტით გაზრდის გამო და დასძინა, რომ პორტს და მის მფლობელებს შეეძლოთ უფრო მაღალი ანაზღაურების შეთავაზება.
წყარო: ft.com