კურიერების ევროპულმა ასოციაციამ (EEA), ევროპის ექსპედიტორთა ასოციაციამ (CLECAT), ევროპის ტვირთის გადამზიდავმა ასოციაციამ (ESC) და ევროპის ტრანსპორტის საბჭომ (ETB) ევროკომისიის ვიცე-პრეზიდენტს ფრანს ტიმერმანსს და ტრანსპორტის კომისარს ადინა ვალეანს წერილი გაუგზავნეს და ევროკავშირის ქვეყნებში საერთაშორისო მოძრაობაში დაშვებული სატვირთო მანქანების წონასა და გაბარიტებზე არსებულ დირექტივაში ცვლილება მოითხოვეს.
გაგზავნილ მიმართვაში ბაზრის მონაწილეების შეთავაზება ასეთია:
- ავტომობილის მთლიანი მასის გაზრდა 44 ტონამდე, რაც ქვეყნებს საშუალებას მისცემს გაზარდონ ეს ლიმიტი შიდა გადაზიდვებში;
- 25,25 მ სიგრძის კომპლექტების დაშვება (EMS) საერთაშორისო მოძრაობაში;
- გრძელი მატარებლების ტექნიკური მოთხოვნების ჰარმონიზაცია ასევე ინტერმოდალურ ტრანსპორტში;
- მძიმეწონიანი ავტომობილების მიერ CO2 გამონაბოლქვის შემცირებაზე მოთხოვნების დაკმაყოფილება.
ისინი აღნიშნავენ, რომ წესების ლიბერალიზაცია სატრანსპორტო ინდუსტრიას მეტ მოქნილობას მისცემს. ასევე შეამცირებს მძღოლების ნაკლებობას (რაც სტრუქტურული პრობლემაა) და გამოიწვევს სათბურის გაზების ემისიების შემცირებას.
ბაზრის წილის დაკარგვის შიშით, რკინიგზა ეწინააღმდეგება გრძელი მატარებლების პოპულარიზაციას. გერმანიის სარკინიგზო ტრანსპორტის ასოციაციას EVG შვედეთის მაგალითი მოჰყავს, რომელმაც 1990-იანი წლების დასაწყისში დაუშვა დიდი ზომის სატვირთო მანქანები და მას შემდეგ საავტომობილო ტრანსპორტმა ბაზრის მნიშვნელოვანი წილი მოიპოვა რკინიგზის ჩანაცვლებით.
ევროკავშირის წევრი ქვეყნების საგზაო ადმინისტრაციებიც ნაკლებ ენთუზიაზმით არიან განწყობილნი ცვლილებების მიმართ. ისინი მიუთითებენ 25,25 მ სიგრძის მანქანებისთვის ხიდების, ავტოსადგომების და შემაერთებელი გზების ადაპტაციის აუცილებლობაზე. ამ დათქმებით, მაგალითად, გერმანიის მთავრობამ დაუშვა გრძელი კომპლექტები (25,25 მ), მაგრამ მათი საერთო წონა 40 ან 44 ტონამდე შეზღუდა.