სწრაფი კვების რესტორნების ქსელი შეფუთვის გადაჭარბებული გამოყენების გამო, გარემოს ერთ-ერთ ყველაზე დიდ დამაბინძურებლად მიიჩნევა.
ბრენდმა მომხმარებლების თვალში იმიჯის რეაბილიტაცია გადაწყვიტა და ამიტომ დაიწყო გადამუშავების კამპანია, რომელიც ნაგვისგან სამკაულების დამზადებას ითვალისწინებს.
ამაში კი სწრაფი კვების ობიექტების ქსელს დაეხმარა ჰოლანდიურ საიუველირო ბრენდი De Vaal-ს, რომელსაც ამ სფეროში უზარმაზარი გამოცდილება აქვს, წერს Adweek.
TBWA\Neboko-ს მიერ შექმნილი კამპანიის ფარგლებში, სწრაფი კვების ქსელმა წარმოადგინა 14-კარატიანი ოქროსა და მოოქროვილი სამკაულების ლიმიტირებული კოლექცია, რომელიც დამზადებულია უსარგებლო მასალისგან, მათ შორის საყურეები ფრის სოუსის კონტეინერებიდან და ბეჭედი Big Mac-ის ყუთიდან.
TBWA\Neboko-ს მთავარმა კრეატიულმა დირექტორმა დარ ვან დიკმა თქვა, რომ უსარგებლო ნივთების, ნარჩენების სამკაულებად გადაქცევა შესანიშნავი ნაბიჯია. ყოველივე ამის შემდეგ, ამ გზით შესაძლებელია ხალხის ყურადღების მიქცევა ნაგვის გადამუშავებაზე, რომელიც შეიძლება იქცეს McDonald's უნიკალური დეკორაციების კოლექციად.
იმისათვის, რომ რაც შეიძლება მეტი ადამიანი შეუერთდეს კამპანიას, McDonald's-მა 30 წამიანი რგოლი Trash and Glamour გაუშვა. ვიდეოში სწრაფი კვების მოყვარულები დადიან წითელ ხალიჩაზე, პაპარაცების გარემოცვაში, რომლებიც გადაწყვეტენ ოქროს სამკაულის მისაღებად ნაგვის სპეციალურ ურნაში გადაყარონ
კამპანია ნიდერლანდებში 12 სექტემბრამდე გაგრძელდება.