ნომინაცია საუკეთესო პროდუქტის ან მომსახურების შექმნისთვის

ნომინაცია საუკეთესო პროდუქტის ან მომსახურების შექმნისთვის

access_time2021-10-01 17:00:12

თიბისის ყველაზე მასშტაბური ბიზნესდაჯილდოების კონკურსი წელს მეექვსედ იმართება. კომპანიებმა  პროექტში განაცხადების შეტანა უკვე დაიწყეს.

 

მცირე და საშუალო ბიზნესის ხელშეწყობით ქვეყანაში ბიზნეს გარემოს გაუმჯობესება თიბისის და ბიზნესდაჯილდოების მთავარი და უცვლელი მიზანია. წლიდან წლამდე იცვლება მხოლოდ პროექტის ფორმატი და პროგრამა.

 

წელს ბიზნესდაჯილდოება ახალი ნომინაციებით და ჟიურის განახლებული შემადგენლობით გაიმართება. განაცხადების შეტანა კომპანიებს 5 ნომინაციაში შეუძლიათ:

 

       საუკეთესო პროდუქტის ან მომსახურების შექმნისთვის

       საუკეთესო ინოვაციური სტარტაპისთვის

       გამორჩეული სოციალური პასუხისმგებლობისთვის

       საუკეთესო ბიზნეს თანამშრომლობისთვის

       გამორჩეული როლისთვის რეგიონის განვითარებაში

 

თითოეულ ნომინაციაში საუკეთესოს გამოსავლენად ბიზნესის სხვადასხვა სფეროში მომუშავე ადამიანების ჯგუფი იზრუნებს,  რომლებიც გამარჯვებულებს რამდენიმე კრიტერიუმით გამოავლენენ.

 

რას ნიშნავს კომპანიებისთვის ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობა და როგორ განისაზღვრება საუკეთესო პროდუქტი თუ მომსახურება, ამაზე ნომინაცია საუკეთესო პროდუქტის ან მომსახურების შექმნისთვის  ჟიურის წევრები საუბრობენ:

 


მამუკა შურღაია ბიზნესდაჯილდოების ჟიურიში წელს მესამედაა. მისი აზრით, მსგავსი კონკურსები, პირველ რიგში, წაახალისებს იმ ბიზნესებს, რომლებსაც ბაზარზე თავის დამკვიდრება სურთ. ბიზნესების წახალისება ხელს შეუწყობს კონკურენციას.  კონკურენციით ბიზნეს გარემოს განვითარება, ხარისხი და დოვლათის შექმნა ის მთავარი ფაქტორებია,  რაც აუცილებელია ქვეყნის კეთილდღეობისთვის.

 

„ამ კონკურსში მონაწილეობა გულისხმობს, რომ გაქვს ამბიცია, შენი ბიზნესი გააცნო საზოგადოებას. ეს უკვე დიდი საქმეა. ვფიქრობ, რომ ეს პროექტი კარგი შანსია ყველა იმ ადამიანისთვის, ვისაც რაღაცის შექმნა უნდა ამ ქვეყანაში. მგონია, რომ ქვეყნისთვის ძალიან კარგი საქმეა და ამიტომ მე ამ საქმის და ამ ხალხის ერთგული ვარ და ვურჩევ ყველას, ვისთვისაც მნიშვნელოვანი უკეთესი გარემოს შექმნა, მიიღონ მონაწილეობა ბიზნესდაჯილდოებაში.

 

საუკეთესო პროდუქტის გამოსავლენად მთავარი კრიტერიუმი ჩემთვის იქნება ის, თუ რა გავლენას ახდენს ესა თუ ის პროდუქტი ზოგადად გარემოზე და ადამიანების ყოველდღიურ ცხოვრებაზე. საუკეთესო პროდუქტი უნდა უმარტივებდეს ადამიანებს ყოველდღიურობას. იყოს ინოვაციური. მეორე ფაქტორია ხარისხი, ანუ კომპანია რამდენად ხარისხიან პროდუქტს თუ მომსახურებას სთავაზობს მომხმარებელს. ეს ორი არის მთავარი კრიტერიუმი გამარჯვებულის გამოსავლენად.“



 

ერეკლე ინაშვილს სჯერა, რომ ძლიერი ბიზნესი და სახელმწიფოს დამოუკიდებლობა განუყოფელი ფენომენებია. შესაბამისად, ბიზნესის ხელშეწყობას განსაკუთრებული ფუნქცია ეკისრება ისეთ ქვეყნებში, რომელთა საბაზრო ეკონომიკა ახლა იდგამს ფეხს. ძლიერი ბიზნესი უდრის ძლიერ სახელმწიფოს. ბიზნეს-კონკურსები კი საუკეთესო გზაა დამწყები ბიზნესების გასაძლიერებლად.

 

„ასეთ პროექტებში მონაწილეობა მცირე ბიზნესისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია იმ თვალსაზრისით, რომ გამოჩნდნენ, აჩვენონ თავი მომხმარებელს და ჰქონდეთ ამბიცია, თუნდაც მოკლე სიაში მოხვედრის.  მონაწილეობა უკვე დიდი მოტივაცია იქნება კომპანიების თანამშრომლებისთვისაც, რადგან მონაწილეობა თავისთავად გულისხმობს წარმატებაზე ორიენტაციას და ამბიციას. ეს  სითამამეს შეჰმატებს კომპანიას,  მის თანამშრომლებს და ახალ-ახალ მიზნებს გააჩენს, ახალი მწვერვალებისკენ წაიყვანს ბიზნესს.

 

 ჩემთვის მნიშვნელოვანია, დღეს შექმნილი პროდუქტი ემთხვეოდეს ეპოქის მოთხოვნებს, ვგულისხმობ დიჯიტალიზაციას და თანამედროვე, მულტიპლატფორმული პროდუქტების განვითარებას. ეს არის დღეს დროის და მომხმარებლის მოთხოვნა და ასეთი - human centric პროდუქტია ჩემთვის საინტერესო. მეორე მხრივ კი, მნიშვნელოვანია მუდმვი განვითარება, ტრანსფორმაცია, ცვლილება, პროგრესი. ამ ორ ძირითად მოთხოვნას უნდა აკმაყოფილებდეს პროდუქტი, რომ ის ჩავთვალო საუკეთესოდ - მთლიანად მომხმარებელზე ორიენტირებულობა და მუდმივი ზრდის, განვითარების პერსპექტივა.“

 


ნინო ენიუქიძე უკვე მეორე წელია, ბიზნესდაჯილდოების ჟურის წევრის სტატუსით აკვირდება ქართულ კომპანიებს, მათი შექმნის და განვითარების გზას, იმ წარმატებას, რაც მათ წინა წლებში ბიზნესდაჯილდოების კონკურსში გამარჯვებამ მოუტანა. ყველზე მთავარი კი, მისი აზრით, ის არის, რომ მსგავს პროექტებში მონაწილეობა კომპანიებს მატებს თვითრწმენას და კარს უხსნის მათ საერთაშორისო ბაზრისკენ, რაც ბიზნესის განვითარების აუცილებელი პირობაა.

 

„სწორად შექმნილი პროდუქტი, ვფიქრობ, აუცილებლად უნდა გავიდეს საერთაშორისო ბაზრებზე.  ასეთ ბაზრებზე გასვლისთვის კი ძალიან კარგი მექანიზმია ისეთ კონკურსებში მონაწილეობა, როგორიცაა ბიზნესდაჯილდოება.  საერთაშორისო ორგანიზაციებისთვის, ვინც რომელიღაც ბიზნესთან პარტნიორობას განიხილავს და ამ კომპანიის შესწავლის პროცესშია, ძალიან მნიშვნელოვანი ინფორმაცია ისაა, რომ ეს ბიზნესი ასეთი მასშტაბური კონკურსის ნომინანტია. ეს, მგონი, საკმარისზე მეტი მიზეზია იმისთვის, რომ კომპანიები ჩაერთნონ ამ პროექტში.

 

საუკეთესოს ასარჩევად ჩემთვის მთავარი კრიტერიუმებია  პროექტი თუ მომსახურება იყოს ბაზრის მოთხოვნის შესაბამისი და იმ საჭიროებების მომგვარებელი, რომლებიც ბაზარზე არსებობს და რომლის შესაბამისი პროდუქტიც მანამდე არ შექმნილა. რამდენად  და რატომ არის კომპანია დარწმუნებული, რომ ასეთი ტიპის პროდუქტი შექმნა, რა ტიპის კვლევა აქვს ჩატარებული, როგორ გატესტა პროდუქტი და როგორ მივიდა საბოლოო სახემდე - ამ ციკლის ნახვა და შეფასება იქნება ჩემთვის ერთ-ერთი კრიტერიუმი გადაწყვეტილების მისაღებას.“

 


თუ არის მიზანი და სურვილი, აუცილებლად იქნება შედეგიც. ასეთია გიორგი სიმონგულაშვილის გამოცდილება. ამის დასტური, პირველ რიგში, ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილე კომპანიები არიან, რომლებიც, ამავე დროს, ერთმანეთსაც აძლევენ მოტივაციას და რწმენას, რომ საქმის კეთება შესაძლებელია. კონკურსი კი მათ ამ გაკეთებული საქმის წარმოჩენის საშუალებას აძლევს.

 

„ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობა, პირველ რიგში, თავის წარმოჩენის საშუალებაა მცირე კომპანიებისთვის. ძალიან რთულია, პატარა კომპანია გამოჩნდეს ბაზარზე, მათი რესურსები ლიმიტირებულია. ეს პროექტი კი საშუალებას იძლევა, რომ უფრო ფართო აუდიტორიამ დაინახოს ეს ბიზნესი. მეორე ბენეფიტი აღიარებაა. კომპანიას აუცილებლად სჭირდება აღიარება, რაც პატარა კომპანიებისთვის ადვილი მოსაპოვებელი არ არის. ბიზნესდაჯილდოება შანსია ამ აღიარების მოსაპოვებლად. და მესამე  - გამოცდილება: კომპანიის პრეზენტაცია, განაცხადისთვის აუცილებელი მოთხოვნების შესრულება, ამ პროცედურების გავლის შემდეგ ანტრეპრენერი, კიდევ ერთხელ, სხვა თვალით ხედავს და აფასებს თავისი ბიზნესს, რაც ასევე მნიშვნელოვანია მისი შემდგომი განვითარებისთვის.

 

ერთ-ერთი მთავარი კრიტერიუმი ჩემთვის იქნება კომპანიის ცნობადობა, რაც დამოკიდებულია მისი მომხმარებლის კმაყოფილებაზე - რამდენად ცნობადი გახდა ეს კომპანია ამ წელს. შემდეგ - რამდენად განსაკუთრებული და ხარისხიანი  პროდუქტი თუ სერვისი შექმნა. ეს არის ძირითადი კრიტერიუმები. ხარისხი, მომხმარებლის კმაყოფილება, ცნობადობა - ამის მიხედვით შეიძლება საუკეთესო პროდუქტის და მომსახურების გამოვლენა.“


 

ადამიანებს შორის საქმიანი ურთიერთობების წახალისება ქვეყანაში ცხოვრების მაღალი დონის გარანტია. ასე ფიქრობს ლევან გიორგაძე და მიაჩნია, რომ რაც უფრო ჯანსაღი და მრავალფეროვანია ბიზნესგარემო, მით უფრო ძლიერია სახელმწიფო. ბიზნესდაჯილდოება კი სწორედ ასეთი გარემოს შექმნას უწყობს ხელს.

 

 „პირველ რიგში, კარგია, როცა ხდება შენი პროდუქტს თუ მომსახურების გარეშე თვალით შეფასება, მითუმეტეს, როცა ეს ასეთი მრავალფეროვანი და მასშტაბური კონკურსის პირობებში ხდება და  რომელშიც უკვე ბევრმა დღეისათვის ცნობილმა ბიზნესმა გაიმარჯვა. ასეთი პროექტები, ერთი მხრივ, მოტივატორია ყველა ბიზნესისთვის, მეორე მხრივ კი კარგი საშუალებაა, თავისი პროდუქტი და მომსახურება წარმოაჩინონ და გააცნონ ფართო საზოგადოებას, რაც ყველა ბიზნესის მიზანია.

 

პირადად ჩემთვის, საინტერესო იქება იმის გარკვევა, თუ რამდენად მნიშვნელოვან პრობლემას აგვარებს ესა თუ ის პროდუქტი თუ მომსახურება ბაზარზე, რამდენად ახლებურად დაგვანახებს მეწარმე პროდუქტს და ამა თუ იმ სერვისის მიღების საშუალებას, ზოგადად, რამდენად რელევანტურია შექმნილი პროდუქტი და რამდენად აქვს ამ ბიზნესს ზრდის პოტენციალი. მოკლედ, ჩემთვის საინტერესო იქნება ის პროდუქტი, რომელიც სიახლეა ბაზარზე და,  ამავე დროს, აქვს გრძელ ვადაში განვითარების პერსპექტივა.“

 


ჯანსაღი კონკურენტული გარემო ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ასპექტია ქვეყნის ინოვაციურ და ტექნოლოგიურ განვითარების მიმართულებით. ტექნოლოგიური განვითარება კი მომავლისკენ მიმართული ხედვაა.  მიხეილ ხადურელს მიაჩნია, რომ ბიზნესდაჯილდოების მთავარი ფუნქცია სწორედ კონკურენტული ბიზნესგარემოს  შექმნაა.

 

„ქვეყანაში ჯანსაღი და კონკურენტული ბიზნესგარემოს ყველაზე აშკარა სარგებელი არის მომხმარებლისთვის საქონელსა და მომსახურებებზე კონკურენტულ ფასებში ხელსმისაწვდომობა. თავის მხრივ, ბაზარზე არსებული ჯანსაღი კონკურენცია ასევე, მნიშვნელოვანი ფაქტორია ბაზარზე მოქმედი კომპანიებისათვის, რათა მათ მოახდინონ ინვესტირება თავიანთი კონკურენტული შესაძლებლობების გასაუმჯობესებლად და მიეცეთ მეტი მოტივაცია ხარჯების ოპტიმიზაციის და პროდუქციის ხარისხის გაუმჯობესების კუთხით.

 

კომპანიების შერჩევისას და საუკეთესოს გამოვლენაში, დიდ ყურადღებას გავამახვილებ მის ხარისხზე და რა თქმა უნდა, სანდოობაზე. ამასთანავე, იმაზეც, თუ რა ღირებულებას ქმნის და ზრდის რა პოტენციალი აქვს პროდუქტს/სერვისს.“

 

 ბიზნესდაჯილდოების პროექტში რეგისტრაცია უკვე დაიწყო  და 15 ოქტომბრის ჩათვლით გაგრძელდება. გამარჯვებულები კი დეკემბერში გამოვლინდება.

 

დარეგისტრირდით ვებგვერდზე www.businessaward.ge, შემოიტანეთ განაცხადი და გააცანით თქვენი კომპანია უფრო ფართო აუდიტორიას!






„მომავალ შაბათს რომ საპარლამენტო არჩევნები ტარდებოდეს – ოცნება 19%, ენმ 14%, გახარია 3%“ – IRI

„მომავალ შაბათს რომ საპარლამენტო არჩევნები ტარდებოდეს – ოცნება 19%, ენმ 14%, გახარია 3%“ – IRI
access_time2023-04-25 14:00:33
საერთაშორისო რესპუბლიკური ინსტიტუტი (IRI) საზოგადოების აზრის კვლევას აქვეყნებს. კითხვაზე, ვის მისცემდნენ ხმას, საპარლამენტო არჩევნები მომავალ შაბათს რომ ტარდებოდეს, 19% ქართულ ოცნებას ასახელებს, 14% ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას.  მოქალაქეებს დაუსვეს კითხვა - საპარლამენტო არჩევნები რომ მომავალ შაბათს ტარდებოდეს, რომელ პარტიას მისცემდით ხმას? (თუ მისცემდით) / თქვენ მიერ არჩეული პარტია რომ ბიულეტენზე არ ყოფილიყო, სანაცვლოდ ვის მისცემდით ხმას? (თუ...

IRI-ის კვლევის მიხედვით, გამოკითხულთა 91%-ს ყველაზე მეტად პატრიარქი, 52%-ს კახა კალაძე, ხოლო 48%-ის სალომე ზურაბიშვილი მოსწონს

IRI-ის კვლევის მიხედვით, გამოკითხულთა 91%-ს ყველაზე მეტად პატრიარქი, 52%-ს კახა კალაძე, ხოლო 48%-ის სალომე ზურაბიშვილი მოსწონს
access_time2023-04-25 13:30:40
„საერთაშორისო რესპუბლიკური ინსტიტუტის (IRI)“ ახალი კვლევის თანახმად, გამოკითხულთა 91%-ს ყველაზე მეტად საქართველოს პატრიარქი ილია მეორე მოსწონს.   ამავე კვლევის თანახმად, რეიტინგში მეორე ადგილს თბილისის მერი კახა კალაძე იკავებს, რომელიც გამოკითხულთა 52%-ს მოსწონს, 48%-ით მესამე ადგილზეა საქართველოს პრეზიდენტი, სალომე ზურაბიშვილი, რომელსაც მოსდევს პრემიერ-მინისტრი ირაკლი ღარიბაშვილი 43%-ით.   ცნობისთვის, IRI-ის კვლევა 2023 წლის 4-23 მარტის პერიოდში...

უკრაინამ სუდანიდან 138 ადამიანის ევაკუაცია წარმატებით განახორციელა, მათ შორის არიან საქართველოს მოქალაქეებიც

უკრაინამ სუდანიდან 138 ადამიანის ევაკუაცია წარმატებით განახორციელა, მათ შორის არიან საქართველოს მოქალაქეებიც
access_time2023-04-25 12:50:16
უკრაინამ წარმატებით ჩაატარა სამაშველო ოპერაცია სუდანის ტერიტორიიდან მოქალაქეების ევაკუაციის მიზნით. სულ გამოიყვანეს 138 ადამიანი, მათ შორის უცხოელები. ამის შესახებ უკრაინული მედია თავდაცვის სამინისტროს მთავარი სადაზვერვო სამმართველოს პრესსამსახურზე დაყრდნობით იუწყება. აღნიშნულია, რომ ოპერაცია უკრაინის პრეზიდენტის აპარატთან და საგარეო საქმეთა სამინისტროსთან კოორდინაციით დაზვერვის მთავარმა დირექტორატმა განახორციელა. „წარმატებული...

რომელ პარტიას არ მისცემდით ხმას: 39% „ნაციონალურ მოძრაობას“, 34 % კი „ქართულ ოცნებას“ ასახელებს“ - IRI

რომელ პარტიას არ მისცემდით ხმას: 39% „ნაციონალურ მოძრაობას“, 34 % კი „ქართულ ოცნებას“ ასახელებს“ - IRI
access_time2023-04-25 13:15:07
IRI-ს კვლევის მიხედვით, გამოკითხულთა 39 პროცენტი აცხადებს, რომ ნებისმიერ გარემოებაში ხმას არ მისცემდა „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“.   კითხვაზე რომელ პარტიას არ მისცემდით ხმას, ნებისმიერ გარემოებაში, შედეგები შემდეგნაირად გადანაწილდა, „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა – 39%; „ქართული ოცნება“ – 34%; „კონსერვატიული მოძრაობა – ალტ-ინფო“ -16%; „გირჩი მეტი თავისუფლება – ზურაბ გირჩი ჯაფარიძე“ – 13%; „პატრიოტთა ალიანსი, დავით თარხან-მოურავი და ირმა ინაშვილი“ – 13%; „გირჩი“ -13%;...

მიხეილ ლომთაძის Kaspi.kz-მა აშშ-ში ფასიანი ქაღალდების განთავსებისთვის მზადება დაიწყო

მიხეილ ლომთაძის Kaspi.kz-მა აშშ-ში ფასიანი ქაღალდების განთავსებისთვის მზადება დაიწყო
access_time2023-04-25 12:30:09
მიხეილ ლომთაძის Kaspi.kz-მა შეერთებულ შტატებში შესვლისთვის მზადება დაიწყო. ამის შესახებ ნათქვამია კომპანიის 2023 წლის პირველი კვარტლის ანგარიშში, რომელიც გამოქვეყნდა ორშაბათს, 24 აპრილს. ანგარიშის მიხედვით, ყაზახური ფინტექი მომზადების „ადრეულ ეტაპზეა“, „რადგან ნებისმიერი ტრანზაქცია, რა თქმა უნდა, ბაზრის პირობებზეა დამოკიდებული. ჩვენ ვხედავთ ბევრ პოტენციურ სარგებელს აშშ-ს სიაში, მათ შორისაა გაფართოება, უფრო მრავალფეროვანი აქციონერთა ბაზა და გაზრდილი სავაჭრო ლიკვიდობა“, -...


მსგავსი სიახლეები

up