პანდემიის მიუხედავად „სპილოუ“ ახალ საექსპორტო ბაზრებს ითვისებს. საქართველოში წარმოებულ საბავშვო ტანსაცმლზე მოთხოვნა ინგლისისა და ბეირუთის შემდეგ ექვსმა ქვეყანამ გამოთქვა.
კომპანიის დამფუძნებლის განმარტებით, საერთაშორისო გადაზიდვებთან დაკავშირებით გარკვეული შეზღუდვები არსებობს, თუმცა ვითარება ეტაპობრივად დასტაბილურებისკენ მიდის.„სპილოუ“ მიმდინარე წლიდან ონლაინ გაყიდვებზე გაძლიერებულ მუშაობასაც გეგმავს.
საბავშო ტანსაცმლის ეს ბრენდი ბაზარზე 2015 წელს გამოჩნდა.
„ბიზნესპარტნიორი“