სანამ ილონ მასკი ახლად შეძენილი Twitter -ის რეორგანიზაციით არის დაკავებული, Tesla გადაუდებელი პრობლემების წინაშე დგება - ამის შესახებ ინფორმაციას bloomberg ავრცელებს, გამოცემის ცნობთ ჩინეთში ელექტრომობილებზე მოთხოვნის შესუსტება, მანქანების მწარმოებელ კომპანიას წარმოების შემცირებისკენ უბიძგებს. Tesla - ს ტოპ მენეჯმენტი ახალ ქარხანაში, ტეხასში დასახმარებლად დაიბარეს, რადგან Teslas აქციები მოსალოდნელი რაოდენობით არ იზრდება. Tesla - ს აქციები, რომლებმაც წელს 500 მილიარდზე დოლაზე მეტი საბაზრო ღირებულება დაკარგეს, მწვავე ზეწოლის ქვეშ არიან, მასის მრჩევლები ფიქრობენ, რომ მილიარდერი აღნიშნულ აქციებს ახალი სესხისთვის გამოიყენებს, რომელიც twitter - ის ვალების ჩასანაცვლებლად სჭირდება.
ბოლო პერიოდში განვითარებულმა მოვლენებმა და მასკის პრიორიტეტებმა აქციონერებში შეშფოშფოთება გამოიწვია.
„მე ვაგრძელებ როგორც Tesla - ს , ასევე Space - ის მეთვალყურეობას, თუმცა ორივეგან იმდენად ძლიერი გუნდი მყავს, რომ მათ ჩემი მეთვალყურეობა არ სჭირდებათ, Tesla - ს გუნდმა უკიდურესად რთულ პერიოდში ძალიან კარგად იმუშავა“, - დაწერა მასკმა სოციალურ ქსელ ტვიტრში და დასძინა, რომ ყველაზე მწვავე მაკროეკონომიკური გამოწვევა ენერგო კრიზისი, უძრავი ქონების ბაზრის ვარდნა და აშშ- ის საპროცენტო განაკვეთებია.
ბოლო პერიოდი არასტაბილურობით გამოირჩევა, თუმცა ჯერ კიდევ მოსალოდნელია, რომ tesla გაყიდვების რეკორდულ მაჩვენებელს მიაღწევს და მსოფლიოში ელექტრომანქანების მწარმოებლებს შორის კვლავ ლიდერ პოზიციაზე დარჩება. თუმცა, ის არ იყო დაზღვეული ჩინეთის ავტომობილების ბაზრის შენელებისა და ევროპაში რეცესიული პირობებისგან. ოქტომბერში, მთავარმა ფინანსურმა დირექტორმა ზაქარი კირკჰორნმა განაცხადა, რომ კომპანია ავტომობილების მიწოდების 50%-იან ზრდას ელოდა.
ტესლას ქარხანა ოსტინში, ტეხასის შტატში, მოსალოდნელზე უფრო ნელა იზრდება,ხოლო ლითიუმ-იონური ბატარეის ახალი ფორმა ჯერ არ არის მზად მოცულობის წარმოებისთვის. ამ ფონზე, კომპანიამ გამოიყენა ტომ ჟუ, მთავარი აღმასრულებელი ჩინეთში, რომელიც მეთვალყურეობდა შანხაის ქარხნის მშენებლობას, რათა ზედამხედველობა გაეწია ოსტინში ოპერაციებს.
Tesla 2023 წელს ბევრი სამუშაო ექნება. კომპანიამ ცოტა ხნის წინ თავისი დიდი ხნის ნანატრი Semi სატვირთო მანქანის მიწოდება რამდენიმე წლის დაგვიანებით დაიწყო და საბოლოოდ თავისი პირველი Cybertruck პიკაპის წარმოებას გეგმავს.
თაკო კვაჭანტირაძე