კომპანია Duetto-მ, სტუმართმოყვარეობის ინდუსტრიის შემოსავლების მართვის პროგრამული უზრუნველყოფის (RMS) პროვაიდერმა, თავისი ახალი Outlook & Trends 2023 კვლევის შედეგები გამოაქვეყნა.
გამოკითხვამ, რომელშიც მონაწილეობას ოტელიერები, სასტუმროების კომერციული დირექტორები, ასევე მთელი მსოფლიოდან დარგის ექსპერტები იღებდნენ, აჩვენა, რომ წელს მათი ყურადღება ბიზნეს და კორპორატიულ კლიენტებთან მუშაობაზე იქნება ორიენტირებული. გარდა ამისა, ტექნოლოგიებში ინვესტირება განსახლების ობიექტების მომგებიანობის ზრდის მნიშვნელოვანი ფაქტორი იქნება.
კითხვაზე, თუ რა იქნება წელს სასტუმროების ბიზნესში ყურადღების ფოკუსში, რესპონდენტებმა აქცენტები შემდეგ მიმართულებებზე გააკეთეს: ჯგუფური განთავსება (59.5%), კორპორატიული სეგმენტი (51.9%), ჯავშნის არხის მართვა (48.1%) და ონლაინ ტურისტული სააგენტოები (38%).
სასტუმროები გეგმავენ შემოსავლების გაზრდას ერთ სტუმარზე შემოსავლის, სეგმენტაციისა და სტუმრების ყოფნის ხანგრძლივობის გაზრდით.
მივლინების აღდგენის დადებითი პროგნოზების მიუხედავად, რესპონდენტებს მიაჩნიათ, რომ მივლინებების მოცულობა 2019 წლის დონეს არ დაბრუნებია და ეს იქნება ყველაზე დიდი თავის ტკივილი სასტუმროებისთვის.
კვლევის მიხედვით, სასტუმროების მთავარი გამოწვევებია ასევე პერსონალის დაკომპლექტება (55.7%), გაზრდილი ხარჯები (53.2%), მთავრობის შეზღუდვები (45.6%), მომსახურების ვადები (43%) და გაუქმებები (36.7%).
ანალიტიკოსებმა ასევე შეაფასეს ბაზრის სურვილი ინვესტირებას ტექნოლოგიაში.
მაგალითად, გამოკითხვის მონაწილეთა 82.3% უკვე იყენებს შემოსავლების მართვის სისტემას (RMS). მათგან, ვისაც პლატფორმა არ აქვს დანერგილი, 71.4% გეგმავს ამ ტექნოლოგიაში ინვესტირებას წელს.
ამასთან, გამოკითხულთა 72,2%-მა განაცხადა, რომ მათ სასტუმროებში დიგიტალიზაციის ღირებულება „გაიზარდა“ ან „იგივე დარჩა“. თუმცა, პროფესიონალთა 60,8%-ის პროგნოზით, მომდევნო სამი წლის განმავლობაში სასტუმროს ტექნოლოგიების ბიუჯეტი გაიზრდება.