„საქართველოს ავტომობილების ინსპექტირების ორგანოების ასოციაციის“ თავმჯდომარის ვაჟა იორდანიშვილის ცნობით, მილიონ ნახევარი არის აქტიური რეგისტრაციის მქონე სატრანსპორტო საშუალება და ტექინსპექტირებას მათი ნახევარი გადის.
როგორც მან მედიაცენტრ „მთავარში“ გამართულ პრესკონფერენციაზე აღნიშნა, სავარაუდოდ, ძალიან ბევრი ავტომობილი გაუმართავია, თუმცა, ხშირად ე.წ. ჭკვიანი კამერები ზოგჯერ ვერ აფიქსირებს.
„მილიონ ნახევარი არის აქტიური რეგისტრაციის მქონე სატრანსპორტო საშუალება და ტექინსპექტირებას ნახევარი გადის. დასკვნების გამოტანაც მარტივია, თუ რამდენი სატრანსპორტო საშუალება ტექინსპექტირებას არ გადის, სავარაუდოდ, ბევრი მათგანი გაუმართავია. შეიძლება ბევრი მათგანი არ გადაადგილდებოდეს ან დაშლილ მდგომარეობაში იყოს, თუმცა, როგორც ინფორმაციას გვაწვდიან, მილიონ ნახევარი აქტიური სტატუსის მქონე სატრანსპორტო საშუალებები არის“,-განაცხადა იორდანიშვილმა.
მისი ინფორმაციით, პარლამენტში შევიდა კანონპროექტი, რაც იმ ავტომობილის მძღოლის დაჯარიმებას ითვალისწინებს, რომელიც გაუმართავი ავტომობილით გადაადგილდება.
„ერთ-ერთმა არასამთავრობო ორგანიზაციამ „ჩემი ქალაქი მკლავს“ პარლამენტში კანონპროექტი შეიტანა, 30 ათასი ხელმოწერა შეაგროვა. ეს კანონპროექტი ითვალისწინებს იმას, რომ ხილული კვამლით ავტომობილი გზაზე დაჯარიმებადი იყოს. ეს ძალიან მნიშვნელოვანი ელემენტია, რადგან ტექინსპექტირებაზე თუ მოსახლეობის ნახევარი არ მიდის, მეორე ნახევარი დიდი ალბათობით, გაუმართავია. თუ გზაზე მხოლოდ და მხოლოდ კამერა აჯარიმებს, რომელიც შეიძლება გამართულად არ მუშაობდეს, საპატრულო ეკიპაჟს ხილული კვამლის შემთხვევაში ექნება საშუალება, გააჩეროს და ასეთი სატრანსპორტო საშუალების მძღოლი დააჯარიმოს“, - განაცხადა იორდანიშვილმა.
მისი თქმით, ასევე საბურავებთან დაკავშირებით შემოსულია ნორმა, რომელიც ითვალისწინებს იმას, რომ საბურავების წლოვანება 10 წელზე მეტი არ უნდა იყოს.
ipn.ge