რადიო კომერსანტის გადაცემა "კომერსანტის დილაში" სადაზღვეო კომპანია ალფას მარკეტინგის ხელმძღვანელმა მარიამ სოსელიამ 2020 წელი შეაჯამა და პანდემიის დროს კომპანიის გამოწვევბზე ისაუბრა.
სოსელიას განმარტებით 2020 წელი, როგორც ყველა სხვა სექტორისთვის, სადაზღვეო კომპანებისთვისა საკმაოდ რთული აღმოჩნდა.
ყველა მიმართულებით ძალიან რთული წელი იყო...
მოსახლეობის უდიდეს ნაწილს ჩვენი იმედი ჰქონდა და ჩვენთვის მთავარი იყო, რომ მათი იმედები არ გაგვეცრუვებინა.
კოვიდის მართვა იქნებოდა ეს თუ სხვა, ვცდილობდით, რომ ადამიანების გვერდით ვყოფილიყავით,ვფიქრობ ამ ყველაფერს თავი კარგად გავართვით - აღნიშნა მარიამ სოსელიამ
სოსელიას განმარტებით, პანდემია ავტოდაზღვევის მიმართულებასაც შეეხო, თუმცა ამ მხრივ ალფას რადიკალური შემცირება არ ჰქონია, რადგან კომპანიამ მომხმარებელს სხვადასხვა ბენეფიტი შესთავაზა.
რაც შეეხება კოვიდპაციენტების მართვას, მარიამ სოსელიამ აღნიშნა, რომ ალფა კოვიდპაციენტების მათვაში აქტიურად ჩაერთო და ოჯახის თითოეულ ექიმს დაახლოებით 10-15 პაციენტი ჰყავს.
ჩვენი ოჯახის ექიმები ჯანმრთელობის მიმართულებით კოვიდ პაციენტების მართვაზე არიან გადასულები, გვყავს ექიმები, რომლებიც 24/7 ზე მუშაობენ.
თითოეულ ჩვენ ექიმს მართვაში საშუალოდ 10-15 პაციენტი ჰყავს და ნებისმიერ დროს ჩვენი პაციენტის მართვა ჯერ სახლიდან ხდება და შემდეგ თუ საჭირო იქნება და ჩვენი ოჯახის ექიმი საჭიროდ ჩათვლის, ხდება ჰოსპიტალიზაცია.
ამ ეტაპზე ყველა პაციენტი გვყავს ჯანმრთელი და სულ რამდენიმე გართულებული შემთხვევა გქვონდა. - აღნიშნა მარიამ სოსელიამ
სოსელიას განმარტებით, საქართველოში დაზღვევის კულტურა განვითარეული ქვეყნების დონეზე ჯერ კიდევ არ არის.
მუდმივად გვიწევს ადამიანებთან კომუნიკაცია, თუმცა ადამიანები უკვე დაფიქრდნენ ჯანმრთელობაზე , დაიწყეს გეგმური შემოწმებები და ა.შ.
ამ მონაცემებით შეგვძლია დავასკვნათ რომ ჯანმრთელობას და ჯანმრთელობის დაზღვევას უფრო მეტი ყურადღება დაეთმო. - აღნიშნა მარიამ სოსელიამ
თაკო კვაჭანტირაძე